شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا 
سرخط خبرها

عملیات آتش نشانان برای مهار حریق انبار بزرگ لوازم یدکی بدنه خودرو در حومه مشهد

  • کد خبر: ۱۷۷۵۲۴
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
عملیات آتش نشانان برای مهار حریق انبار بزرگ لوازم یدکی بدنه خودرو در حومه مشهد
مدیر منطقه اول عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از مهار حریق مهیب یک انبار نگهداری لوازم بدنه خودرو در حومه این شهر با تلاش قریب به ۳۰ آتش نشان از ۸ ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتش پاد سوم محمدکاظمی با بیان این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک سوله در بزرگراه پیامبراعظم(ص)، ستاد فرماندهی بلافاصله آتشنشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۳۰، ۱۷، ۷، ۳۵، ۵۳، ۳۶ و ۵۰ را به محل اعلامی در روستای چاهشک اعزام کرد که با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد یک انبار هزار متری نگهداری قطعات یدکی مربوط به بدنه خودرو‌های سواری دچار حریق شده و آتش در حال گسترش به اطراف بود که آتشنشانان از چندین جهت ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آن به منازل مجاور و یک انبار بزرگ مواد غذایی جلوگیری بعمل آوردند و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شایان ذکر است، این انبار بزرگ علاوه بر اینکه بیمه نبوده، فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفائ نیز حریق بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->